Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2013. szeptember 12., csütörtök

Halika!

Hát sziasztok!!!!
Nagyon hiányoztok ám nekem, hiányzok a sok-sok kritika - na meg nyavajgás a kritikáért - de ahogy észrevettem, nem csak én de elég sok alkonyatos blog feladta, amit sajnálok, de minden elismerésem a kitartóakért :D
Velem minden rendben, készülök az egyetemre, úristen milyen rég volt mikor még ezt a blogot csináltam xD De közlöm veletek még ennyi év elteltével sincs kész a saját történetem xD Megannyi variáció, lehetőség és sok-sok törlés volt mindig a fejembe, ezért sose fogok vele elkészülni.
De addig is...
Tudom, hogy nagyon sokan itt Alkonyat rajongók, ahogy én is az voltam, de miért is, hát így kerek az élet, most új hobbit élek: Vampire Diares. Szerintem ez a sorozat is nagyon ismert - akinek nem az pótolja, mert nagyon jó, bár én nem vagyok elfogult - és szintén nyitottam egy blogot egy hozzákapcsolódó fanfictionnal. Nos, aki képben van és van kedve hozzá, az kukkantson be!
http://ellievampirediares.blogspot.hu/

Remélem veletek is minden rendben van!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése