Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. november 28., szerda

hm, csalódás

Hát sziasztok+!
csak azért írok ide, mert talán hamarabb elolvassátok, mint az e-mailt. Aki leírta nekem az email címét, hogy olvasni szeretné a SAJÁT TÖRTÉNETEM az miért nem igazol vissza? Én mindenkinek elküldtem, meg is kaphattátok, mert voltak akik viszont visszaigazoltak és továbbra is kérik a fejezeteket. A többieknek ezek szerint nem tetszet?? Csak valami jelzést adjatok már.....

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem értem, milyen visszaigazolásra vársz?????
    Bulika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akiknek elküldtem a saját történetem. de ezt már régebben írtam ki, nem mostanában. tudod elég lelombozó h egy csomóan kérték, erre fel alig ír vmelyik vissza h olvasnák tovább. vagyis akik nem írtak semmit azok vagy rossz e-mail címet adtak meg, vagy pusztán nem tetszik nekik de akkor kérem azt mondani. mert feleslegesen nem küldöm a fejezeteket, ha nincs vevő rá. természetesen magamnak írom, de akkor meg ne írjon h kíváncsi rá ha felé se bagózik. feleslegesen meg nem fogom azoknak küldeni akik rohadtul vissza se írnak.

      Törlés