Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. március 19., hétfő

:@:@@

Nos, akik olvasták a másik blogomat, amin a saját történetem volt azoktól iszonyatosan nagy sajnálatért esedezek, bár nem a saját hibámból történt a dolog. A drága unokaöcsém kicsit viccesnek találta, ha felbosszanthat és volt olyan kedves, hogy törölte a blogomat. Arra nem gondolt, hogy a Fekete csillag fejezetei nincsenek meg már a gépemen, letöröltem őket tudva, hogy úgyis fent vannak már az oldalon. Nem csak ti vagytok mérgesek én is nagyon az vagyok. Nem tudom mikor fogom pótolni őket, remélem tudom mihamarabb, de egyhamar nem fogom tudni sajnos. Sajnos a suli nagyon hajt mostanság és csak remélni tudom, hogy még mellette tudok azért írni. Remélem sikerül, és majd szeretnék ismét elkezdeni a történetet - ismét alkonyatos, tudom röhöghettek rajtam, hogy na hamar visszatértem ehhez a témához xD - de a saját történetemet egy kicsit hanyagolom, amíg nem lesz időm újra neki ülni. :// Nagyon sajnálom, mert a héten felakartam tenni a frisst, de így már nem fogom. Azért köszönöm a megértést, és ne csüggedjetek mert igenis újra kezdem majd a Fekete Csillagot, mihelyst időm engedni fogja, hogy újra írjam. És hát a többieknek is mondom, akik csak ezen az oldalon maradtak, hogy hamarosan ismét felkerül egy újabb kis történet :) Pacsi nektek!

3 megjegyzés:

  1. Ne már!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pedig én nagyon szerettem!!!!!!!!!!!!!!
    Nem lehetne hogy azt is folytasd?????
    Puszi Orsi

    VálaszTörlés
  2. Mindenképpen folytatom Orsi, nem kell teljesen elkeseredni, szeretném mihamarabb újra megírni, csak nem tudom, hogy lesz időm rá :)

    VálaszTörlés
  3. Ó fene!Pedig mennyire szerettem!De majd várok addig amíg kell!

    Puszi Nenci

    VálaszTörlés