Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. november 18., vasárnap

szisztok!

Lehet, hogy én vagyok hülye, bár nem tudom..
Akinek esetleg nem volt világos, annak felhívnám a figyelmét rá, hogy egy saját történetről lenne szó! Nem Alkonyatos, se nem más.. hanem saját történet.
Befejeztem az első két fejezetet, és mindenkinek elküldtem aki megadta az e-mail címét. Ha érdekelne a folytatás, akkor, mindenkitől kérnék némi visszajelzést mert csak azoknak fogom tovább küldeni a fejiket akiket érdekel. 
Puszi 

9 megjegyzés:

  1. Én ezt felfogtam és ezért is kérem :D Szóval erre az email cimre: rsfanfic_misswhite@indamail.hu
    Előre is köszönöm!
    Puszi: Beus

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben van akkor küldöm az első fejezetet :D

      Törlés
  2. Szia!
    Azt hittem a múltkor bejegyeztem, hogy én is olvasnám az új történetet, de most hogy visszanéztem, rájöttem, hogy a bitek jöttmentek lettek...
    Kérném szépen én is az új történetet :)
    Bulikaread@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  3. a történet folytatása hogyan áll?? Én már kíváncsian várom a folytatást!!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pixy ezt a történetet nem fogom folytatni, sajnálom :S saját történetet kezdtem el, és mindenkinek elküldtem, aki megadta az e-mail címet. Már az első négy fejezettel meg vagyok, de csak kevesen írtak vissza, gondolom a többit nem érdekli a saját történetem :)

      Törlés
  4. Tudom hogy ezt nem folytatod és én a saját történetedre értettem hogy továbbra is szívesen olvasnám!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj de persze folytatom, csak kicsit sok dolgom volt a héten, de haladok vele amúgy :))) nem sokára befejezek egy fejezetet, és bár szombaton lesz suli mindenképpen írom tovább :) aztán küldöm is, ha készen lesz ismét 2-3 fejezet :)

      Törlés
    2. de amúgy már a 3.-4. fejezet készen van, akik visszaigazoltak emailbe, azoknak el is küldtem. Látom te nem igazoltál vissza valószínűleg ezért nem küldtem el a többi, ami készen van :)

      Törlés
  5. akkor ha szépen megkérnélek elküldenéd?? Mert nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra!!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés