Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. április 25., szerda

Magam alatt :/

Csak menekülni... futni a világ elől. Ezt akarom én.Van, amikor besokall az ember és olyankor csak egy helyre vágyik, ahol egyedül lehet. Elakarok innen menni, minél messzebb... elfáradtam, olyan sokszor küzdöttem már. Nem akarom feladni, akkor gyenge vagyok, de én ehhez még kevés vagyok. Várom a megváltást, hogy valaki segítsen. Ez lassan az őrület határára sodor. Egy szakadék szélén állok majd, és azt várom, hogy valaki megfogja a kezem és visszahúzzon. De az ember az idő elteltével rájön - bármennyire is fájdalmas - hogy az ember csak magára számíthat. Senki másra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése