Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. május 25., péntek


Jó estét kívánok nektek!!
Köszönöm szépen az előző fejezethez írt kritikákat, ígérem válaszolni foguk rájuk holnap. A frissel kapcsolatban, már elkezdtem és haladok vele lassacskán, talán holnap estére jönni is fog. Bár kitudja, hétfőn is itthon leszek a Pünkösd miatt, szóval lehet, hogy inkább megleplek titeket egy extra hosszú fejezettel.
Ami a gond, hogy ismét úgy érzem, mintha visszaesnék a depresszióba, ezért is raktam ki a számot, gondoltam hallgassátok meg. Mikor legelőször hónapokig depressziós voltam, akkor nagyon sokat hallgattam ezt, de aztán sikerült "meggyógyulnom" és soha többé nem klikkeltem erre  a számra. Aztán vagyok elég erős hozzá, hogy ismét meghallgassam, de talán csak azért tudom ismét, mert kezdek visszazuhanni. Nem szeretnék, ezért minden erőmmel azon leszek, hogy ne, hiszen, ha lelkileg nem vagyok jól, akkor az írás se fog úgy sikerülni, ahogy én szeretném. Szeretnék ezen dolgozni :) (tudom, hogy nem érdekel senkit az én bajom, de ez is egy módja annak, hogy megértessem magam az emberekkel, még így látatlanba is )
Puszi nektek és még egy kis türelmet kérnék és jön a friss (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése