Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2011. november 18., péntek

Breaking Down

Na gyerekek sikerült eljutnom a moziba :) A véleményem a filmről. (aki nem látta az feltétlen nézze meg és vigyázz lehet spoiler is van benne) El kell mondjam, hogy a film nézése közben ez volt az első a 3 közül, hogy úgy éreztem ez tényleg egy vámpíros film. Nagy gondot fordítottak a horrorisztikus oldalára, ami fantasztikusan sikerült, a farkasok zseniálisak voltak. Végre nem hiányoltam a romantikát, most mutatkozott meg igazán Bella és Edward szerelme. Teljesen mind1, ha esetleg mozisan letöltöm, mert nincs benne olyan rész (vagyis ha jól emlékszem) amikor tök sötét lenne, az egész film élvezhető volt és nem volt az, hogy nem látok belőle semmit, mert hunyorítanom kell, hogy kivegyem mi van ott/mi zajlik. Amivel annyira nem voltam megelégedve az, hogy a nászutat szerintem hamar lepörgették. Kicsit szenvedélyesebbre szerettem volna és inkább nem annyira részletezni az esküvőt. Azt se nagyon méltányoltam, hogy a 4. részben mondja el Edward Bellának, hogy volt egy kóborló időszaka, amikor igazi vámpírként viselkedett. Úgy gondolom, hogy ezen már régen túl kellett volna esni. Elfogadom, hogy 2 órába elég nehéz belesűríteni ennyi mindent, de úgy vélem nagyon csak a lényeget mondták és egyszerűen elhagyták a részleteket, amik kiegészítették volna a filmet. De hatalmas gratulációm a rendezőnek, igazi vámpíros film volt, szinte már úgy éreztem néha, mintha az Underworld új részét nézném némelyik pillanatban. Bella kinézete várandósan szenzációsra sikeredett. Tényleg elég ijesztőre csinálták a szülést is, szinte már horror film lett. Borzalmasan jó volt el kell mondjam :D De a rosszak ellenére azt mondom, hogy szerintem a 4 közül ez sikerült a legjobban. Nagyon várom már a második részét, de egy jó darabig először ezzel leszek elfoglalva. :) Minél többször nézi meg az ember annál több hibát vél felfedezni, de ugyanúgy fogom élvezni minden egyes pillanatban. Ezt a részt én sose fogom úgy megunni esetleg, mint az előzőeket :) Mindenkinek kívánom, hogy mihamarabb hozzájusson a filmhez és nézzétek meg minél hamarabb :) Véleményeket várok azoktól, akik már látták esetleg :D

2 megjegyzés:

  1. hát oké..akkor amint látom gyedül nem nem tetszett a dolog..akár hány élménybeszámolót olvastam mindenkinek tetszett és az egekig elment h mennyire fantasztikus de nekem csak elmegy kategória...sokkal de sokkal többet vártam... a poénok jók voltak, a legénybúcsús rész tetszett,a látványvilág és a zene volt az amire még azt mondom h jó volt benne..esküvőtől,nászúttól Riótol, szüléstől többet vártam..a végét nagyon elhúzták már unalmas volt a "bella ne halj meg. minden rendben lesz" dolog ..:/ és azt vártam h végig Jacob szemszögéből lesz mert a könyvben úgy volt..ehelyett kimegy sírni hát köszi..hol marad a könyékig véres Jacob?Edward? Rob azt nyilatkozta h vmivel bekenték az arcát hát abból semmi nem látszott? az esküvőn hol volt a tánc a boldogság? le kellett volna folynom a székről helyett csak nevettem.. :D na meg a ruha is..akkora titok volt körülötte de én nagyobb durranásra gondoltam..tudom rossz voltam a moziban mert végig röhögtem és beszéltem de hát istenem nekem nem tetszett..na meg a nászéjszaka is, nagyon mondták h jajj de szuper meg a kémia?? hát elég fura volt dolog...eléggé csalódott vagyok és ami a legeslegjobban zavar azaz h már Nem Bella-Edward-Jacob volt hanem Kristen-Rob-Taylor..egyáltalán semmi nem mutatta azt h ők nem azok akik (jó kontaklencsét kivéve ai megjegyzem hogy pl a denali klánnak nagyon hülyén állt..na meg elfelejtett befeketedni amikor éhesek voltak páran..) na meg ott van az h senkin nem volt családi címer( oké Emmetten láttam meg Carlisle meg talán ALice egyszer) de ezen kívül semmi..pedig annak nagy szerepe van főleg most kellett volna a esküvőre sztem hogy ezzel is megmutassák h igenis ők egy család..voltak benne fura részek amiket én nem 12esre soroltam volna szóval ezért se értetem a dolgokat..hiányzott a vér(szülés,Edward múltja) na meg az a mellkas felfúvódás vagy mi volt a végén hát vmi hihetetlen muris volt viszont a méreg útja tetszett..:d de Edwardot jobban is megrázhatta volna az a dolog h Jacob bevésődött Nessibe..:/ na meg a színészi játék is..hát..Kristenen láttam fejlődést de még mindig volt olyan amikor fogtam a fejem és elvágta a pillanatot( tengerbe való bemenés Edwardhoz, esküvő)Rob volt már jobb Edward is sztem de Tay sokat javult..:) ő tetszett..szóval úgy mindent egybevéve sztem egy tökre semleges film lett se jó se rossz mert a sok rosszat kompenzálja az a kevés jó ami volt benne... :)
    de hát ez az én véleményem akinek tetszett annak tetszett.. :) leht h nekem vannak nagy igényeim de ha vmit ennyire beharangoznak akkor csinálják is meg normálisan.. viszont ALice nagyon édes volt Rose-Emmett páros a gyerekkel meg hát..übercuki *.*

    VálaszTörlés
  2. :D:D igen vmilyen szinten egyet értek veled. bella játéka tetszett, most láttam először, hogy jól színészkedett (vagy csak már megszoktam xD) jacob is tetszett most inkább olvadoztam amilyen helyes :D pattinson nekem sose tetszett de ebben a részben legalább sokat mosolygott ami pozitív, na igen mikor megtudta h jake bevésődött én is vártam h na most mindjárt lekever neki egyet, h te büdös kölyök hagyd békén a lányomat xD de ez nem volt ami kellett volna, de ki tudja lehet h a következő részben fogják ezt boncolgatni :) igen szerintem is eléggé elhúzták azt a részt, mikor edward így próbálta megmenteni, de a méreg útja nekem is nagyon tetszett :D kicsit furcsa volt így az nekem is, mikor hirtelen így elkezdtek eltűnni a harapásnyomok, meg visszatért belé az élet, meg a haja elkezdett szépülni azon kiégtek, de amúgy tetszett :DD na igen a 12-est én megváltoztattam volna. oké az első 3 tényleg csak 12-es de ez már nagyon nem az volt :/ legalább is szerintem, azért voltak benne durva részek. na igen a nászút nekem se tetszett igazán. tulajdonképpen 15 perc arról szólt h sakkoztak, és bella durcizott :D maga a nászéjszaka szex része tetszett, szerintem az elég jó volt, bár amikor edward eltörte azt a keretet vagy mit akkor elkezdtem röhögni h milyen gáz lenne bellára esne na igen elszórakoztattam magam a moziba én is XD a poénok amúgy nekem is tetszettek végre nem volt olyan elfásult komor hangulatú :D azért bírtam jacobot: mindjárt idehányok xD azon nagyon nevettem :DD összevéve szerintem ő volt a legjobb vmilyen szinten, meg kristen is azért tetszett szerintem jó volt most a játéka :) nekem se volt annyira jó a film, tehát azért én is többet vártam vmilyen szinten, de azt mondom h az előző 3hoz képest ez a legjobb :)

    VálaszTörlés