Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2011. november 28., hétfő

Infók

Kívánjatok először is szerencsét a keddemhez, sima töri felelés, emelt töri szintén, és egyikből se tanultam, mivel ismét a Word-ben éltem ki magam :D A frissről nos, hát hamarosan jönni fog legalább is sietek vele, ahogyan tudok, mindkettőből szeretném hozni a következő fejezetet :) Az Incomplete-s képes leszedtem, helyette már felraktam a Napkelte című képet, remélem tetszik, bár ennél jobbat nem tudtam egyelőre összedobni, majd ha sok időm lesz, meg kerítek egy jó képszerkesztőt, akkor majd összeütök valami jót :) Bár még nem tudom, hogy a Napkelte című történetet, át rakjam-e egy másik blogra, de nem mindenki képes rá, hogy kattintson párat, így arra gondoltam, hogy legalább egybe lesz minden történetem, de akkor sajnos nem szabad folyton olyan képet kirakni, ami az adott történethez van :/ Ezt még kiagyalom hogyan legyen, de adjatok tippet nyugodtan :) Szeretnék egy chatet is berakni, de sajna nem tudom hogyan kell, ebben is kérném a segítségeteket :) szeretném, ha az olvasóim ott bármikor, bármit kérdezhessenek és azonnal meg is látom és tudok rájuk válaszolni :) Engem érdekel, hogy az olvasóim(az a kevés) hogyan jutott a történetemhez és stb, kritikákról való vélemény és ehhez hasonló témákat szeretnék felvetni, amit akár kultúrális vitában is meglehet oldani :) A vita fejleszti a képességet, ezt csak úgy megjegyzem, de csak a normális, ésszerű érveken alapuló xD
A Napkelte című történetet, már lehet, hogy egyszer elkezdtem, de nem ilyen formában (és nem is emlékszek rá igazából) ez szebben van megfogalmazva és át is gondoltam nagyjából, hogy mi lesz benne. Nem mindig szoktam eltervezni az egészet, hiszen tudom, hogy időközben meg fogom gondolni magam :) A spontán dolgok vezérelnek inkább :) Egyelőre még kulisszatitkokat nem tudok adni az Incomplete-ből, de mihelyst befejezem jöhetnek a kérdések, persze csak ha érdekel titeket :) Ez a blog, nekem nem csupán az a hely, ahol a történeteimet teszem nyilvánosság elé, hanem az életem :) Na, elnézést az untatásért, mindenkinek sok szerencsét és sikert kívánok a holnapi naphoz, remélem nekem is jól fog telni :) De már nagyon várom, hogy hazajöjjek, legalább folytathatom a fejezetet xD Pacsi nektek :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én nem voltam itthon hétvégén, most értem haza és máris megyek olvasni az új törit. Viszont azt elszeretném mondani hogy nagyon örülök annak hogy ez a blog az életed mert én imádom amit eddig alkottál. De a tanulás az első.
    Úgyhogy sok sikert holnapra a feleléshez.
    Szia Orsi

    VálaszTörlés
  2. juj köszönöm szépen Orsi *-* kelleni fog, mert a lustaságom erősebb volt ma is, mint a szorgalmam (ami általában így van xD) Úgy örülök neki, annyira jól esik amit írtál :)

    VálaszTörlés