Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2011. december 31., szombat

Sziasztok!

Nos, gyerekek nagyon sok boldog és sikerekben gazdag új esztendőt kívánok mindenkinek :) Megint véget ért egy év, remélem mindenki megünnepelne (én nem, kivételen itthon voltam xD ) és elbúcsúztattátok a 2011-es évet is :) Nagyon sajnálom, amiért nem tudtam nektek fejezetet hozni, már elkezdtem és haladok vele, ma estére akartam felrakni pont éjfélre, de nem jött össze sajnos :/ Vasárnap és hétfőn pedig tanulnom kellene nem is keveset és fogok is, mert muszáj (ezt most nem tudom elsumákolni xD) de amint időm engedi folytatom a fejezetet és felrakom, amilyen gyorsan csak tudom :) Köszönöm az előző fejezethez a kommenteket, jól estek nagyon és próbálok sietni a következővel :) Puszi mindenkinek!

2 megjegyzés: