Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2011. december 2., péntek

Hali :D

Halihó emberek :D Na mi a helyzet? Remélem mindenki örül neki, hogy péntek van és pihenni fog a hétvégén :) Én is ezt fogom kipihenem magam amennyire csak tudom, nagyon sok dolgozat elé fogok nézni a következő hetekben egészen a szünetig szóval nagyon relaxálnom kell ezen a héten :) De a friss miatt ne aggódjatok már neki is ültem, ha ma este készen leszek vele akkor felrakom, ha nem akkor viszont csak holnap sajna :/ Köszönöm azoknak, akik mindig írnak nekem kritikát örülök neki nagyon és sokat jelent :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!!

    Már nagyon várom a friss érkezését!
    De azért pihenj eleget!!

    Nenci voltam.

    VálaszTörlés
  2. sietek vele amennyire csak tudok :) :D

    VálaszTörlés