Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. június 15., péntek

Sziasztok!

Sziasztok! Na, hát a szavazás elég szépen halad, eddig úgy néz ki, hogy a 2. történet lesz a következő nagy történet, de előtte...
A kérdésem az lenne, hogy kíváncsiak lennétek egy kis, pár fejezetes történetre? Mielőtt belekezdenék a nagyba, előtte szeretném a legújabb elképzelésemet is papírra vinni :)
A történet a következő: Már van egy hasonló történet, Just Like Heaven(Ha igaz volna...). Biztos nagyon sokan láttátok már a történetet, ha nem akkor ajánlom, mert nagyon vicces, és jó film :) Az alap történet nekem is ez a film lenne, de természetesen építenék rá, ahogy már mások is tették. (http://csucsub94.blogspot.hu/2010/11/just-like-heaven-14fejezet.html) Nem lenne ugyanaz, mint a film, de nagyon hasonló. Nagyon kedvet kaptam hozzá kis változtatásokkal, de szeretném megírni. De érdekelne, hogy ti is szívesen olvasnátok-e tőlem :) ^^ Puszi.

Ui: az Impossibility utolsó fejezetéhez nem kaptam valami sok kritikát, de nem baj, túltettem magam rajta. Azért remélem, hogy mert nem írtatok, azért még tetszett :) Újult erővel szeretnék belevágni ebbe a történetbe :D

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jé tényleg erről a töriről már totálisan megfeledkeztem, olyan régen olvastam már! :)
    Nekem akkor is nagyon tetszett, jó lenne egy ilyen vicces törit olvasni ismét, legalábbis remélem, h te is hasonló irányba vinnéd a sztorit, h sokat lehessen rajta röhögni!
    Szerintem érdemes lenne belevágnod! Ami pedig a szavazást illeti, nagyon remélem, h marad is az állás a 2. történeted oldalán, ugyanis én is arra szavaztam, szép elegye a La push-vámpírja és az Emlékeimet keresvének! Már nagyon várom, h belekezdj, én fohászkodom, h tényleg a 2. maradjon a nyerő!
    puszi, és sok sikert a továbbiakban is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen igen, én is nagyon szerettem azt a történetet, csak sajnálom, hogy befejezték :// Bízom benne, hogy az én írásmódom is tetszeni fog és ugyanolyan humorosra sikerül majd, ahogy elképzelted :))
      Biztos a 2.-es marad, ugyanis nagyon sokan szavaztak rá :DD Igen-igen, bár én erre még nem gondoltam, de igazad van :)
      Köszönöm szépen nagyon ^^ Sokpuszi!

      Törlés
  2. Szia!

    Engem is érdekelne egy ilyen történet! Remélem a 2-es marad a nyerő!
    Nelli

    VálaszTörlés