Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. június 24., vasárnap

Sziasztok!

Nos a gépem visszatért hozzám (szerencsére) így újult erővel tudom végre a fejezetet elkezdeni. Nem ígérek semmit de talán estére sikerül végeznem vele :)
Nagyon köszönöm azoknak, akik írtam nekem az első fejezethez. Tényleg nagyon meghatódtam, amikor az első dolgom volt feljönni a blogerre és ilyen sok kritikát kaptam. Nagyon köszönöm nektek :) Annyira hálás vagyok és annyira jól esett, próbálok sietni a fejezettel, amennyire csak lehet :)
Tegnap nagyot csalódtam egy barátnak hitt személyben, de azért remélem a kedvem nem fog megmutatkozni a fejezeten :)
Addig is, amíg nem kerül fel a friss élvezzétek a szép időt, erre vártunk már hónapok óta :)) Menjetek strandolni, napozzatok, vagy ha nincs túl nagy kedv kimozdulni, vagy esetleg keret nincs a drága fürdőkre, akkor nyugodtan engedjétek fel az otthoni kis gyerekmedencét tele vízzel és pancsoljatok abba :) Klassz élmény a pici medencébe matraccal belefeküdni, locsolni magadat, és közbe napozol :) Javaslat: hallgass zenét vagy hívd át az egyik barátod beszélgetni :)
Puszi nektek és ha sikerül, akkor még ma felkerül a fejezet :)
UI: láttam egy trailert, a Breaking Dawn part 2-ről, amibe már sokkal több mindent lehet megtudni. Nos, én nekem tetszett bár nagyon látszik hogy a 4 filmet, négy különböző ember forgatta :) Szerintem, ha már az utolsó két film ennyire ütős volt, akkor az első kettőnek is annak kellett volna lennie :) A tendencia megvan, egyre jobb, de nekem annyira nem adja, hogy a rendezők így váltakoztak. Mi lett volna, ha aki az első részt forgatja, az forgatja a többit is? Hát azt a verziót is megnéztem volna, hogy mit hoznak ki belőle így :) (személyes vélemény :D )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése