Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. július 26., csütörtök

Döbbenet O.O

Ma láttam a Hiradóba, hogy Kristen Stewart megcsalta Robert Pattinson-t. :OO Azt hittem, hogy dúl a love a két szerelmes között, de úgy tűnik még sem :D Olyan pletyka is ment már, hogy Rob megkérte a kezét.... most akkor mi az igaz? Tudja valaki ezeket a dolgokat?? :D

jah a frissről pedig: készül, írogatom, ahogy tudom, kis türelmet kérek :)) de szerintem vasárnap körül meglesz :D

6 megjegyzés:

  1. ne agodj csak összeszerkesztett képek az egész csak kacsa
    de ne feled még nem hozták nyilvánoságra a kapcsolatukat ;)
    na de komoly csak kacsa

    üdv
    Reni

    VálaszTörlés
  2. attól tartok igaz: :S http://kristenstewartdaily.org/gallery/thumbnails.php?album=1296
    Kate

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    A házasság dologról én is hallottam, meg a rengeteg veszekedésükről de, hogy mi igaz belőle azt sajna nem tom! Olyat is hallottam, hogy Kristen drogozik (ami tényleg meglátszik rajta a Hófehér és a vadászban szerintem)! HA valami konkrétat megtudok róluk ígérem megírom ide neked!

    Puszi Ula D :) :@

    VálaszTörlés
  4. nem is tudomRob elköltözöt töle kért 2 ho gondolkodási időt na de kérlek a 4év sok idö helyre lehet hozni csak megbocsátani nehéz
    drog? hát nem tudom
    a lényeg én szurkolok nekik de ez az ö magánéeltük s nem a miénk
    csak reménykedjünk

    VálaszTörlés
  5. Vasárnap már elmúlt!! -.-
    Mikor hozod már a frisst??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi bocsi, tudom már elmúlt de ma felrakom, ha minden igaz, csak még nem sikerült befejeznem :$

      Törlés