Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. szeptember 25., kedd

Szisztok! Helyzetjelentés+frissről :)

Na jóestét nektek :D Bár nekem is az lenne, de szörnyen megfáztam sajna :S Hétfőn, Kedden igaz, hogy itthon voltam, de annyi erőm nem volt, hogy a gép elé üljek, így nem tudtam tovább jutni a fejezettel, a hétvégém pedig nem úgy sikerült, ahogy terveztem, pedig felakartam rakni, de sajnos ismét nem volt akkor időm rá :S
Mint mondtam, hiába itthon voltam, sajnos írni nem tudtam, holnaptól pedig ismét suliba leszek és mivel végzős vagyok, nagyon szorgalmasan (bleee ××××××××) be kell pótolnom az elmaradásaimat. DE! A hétvégén nagyon szeretnék már frisselni. Egy cseppet elvesztettem a lelkesedésemet, amit ti is tapasztalhattatok az utóbbi hetekben, de igyekszek visszatérni, épp ezért szeretném elolvasni az eddigi összes történeteimet, hogy visszazökkenjek. Remélem sikerülni fog, és a hétvégén extra fejezettel szeretnék érkezni. Csupán annyi a kérésem, hogy ezt kellőképpen díjazzátok kritikával, akár csak pár szóval, de már az is nagyon jól esne. Aki még mindig hűen várja a frisseket, annak ezer hála, aki elpártolt tőlem azt viszont nagyon sajnálom :S
Na hát ennyi lett volna, kívánjatok sok sikert mindenhez :) Puszi nektek ^^

2 megjegyzés:

  1. nos én teljes mértékbe megértelek
    én arra szavaztam hogy folytasd DE ha neked ennyire "foghuzás" ne eröltesd hagyd nyitva s ha gondolod kezdj uj töribe de Kérlek nem töröld a blogot
    én mindig itt leszek
    üdv
    Reni/blogzaklato/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy megérted a problémámat :)
      Valamilyen szinten szeretném folytatni, de ez siralmas, hisz én magam is látom, hogy mennyire rosszak a fejezetek és ennyire szarral meg nem akarom, kiszúrni a szemeteket.Mindenképpen nyitva hagyom a blogot és fent is fogom hagyni, hisz ha valaki szereti ezt a pár fejezetet akkor biztos elolvassa ritkán, és mellette új töribe fogok kezdeni, ami remélhetőleg jobb lesz. :) Ne aggódj nem fogom törölni :)
      Köszönöm szépen, hogy megosztottad velem a véleményed ^^ Pusszi

      Törlés