Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. szeptember 28., péntek

segítség!

Kicsit szeretném fejleszteni az oldalt, ehhez viszont kellene nekem segítség. Ha valaki elvállalná, akkor kellene nekem egy új fejléc, a történet címe: I can't stay away. Ha valaki szeretne megcsinálni van kedve és tehetsége hozzá azt szívesen várom ^^ xenike1026@freemail.hu erre küldjétek, ha valakinek sikerül én nem vagyok jó benne :S
Másodszor, szeretnék én is olyan fajta szavazást, ami már sok oldalon van, ilyen pipa lehetőség. Azt hogyan kell csinálni?
Harmadszor, bizonyára nektek is jobb lenne, ha lenne lehetőségetek chat-be írni, de ezt se tudom hogyan kell csinálni, szóval help!!!
És az utolsó dolog: maga a blognak a kinézetét is szívesen átalakítanám, várom az ötleteket :)

13 megjegyzés:

  1. Robstenes szereplők? vaaagy Ed-Bella? vaaagy kik kellenek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. EDward-Bella történet :)))))

      Törlés
    2. valami elképzelés? esetleg szinbe? szövegbe? :)

      Törlés
    3. Rád bízom teljesen, hogy milyen lesz :D Egy kérésem van, hogy a cím rajta legyen a képen semmi egyéb. Amiben tudok segíteni, hogy ne csak úgy látatlanba csináld (ha megcsinálod). Látszódjon Edward és Bella között a távolság, még is ki lehessen venni, hogy köztük van valami. A történet nagy részben Volterrában fog játszódni, szóval esetleg ez is segíthet.

      Törlés
    4. Rendben.. szerintem megcsinálom. A cime mi lesz? Mert nem találom... de lehet fent van.. csak álmos vagyok :)
      Még valami az a pipálós izéke... Menj az elrendezésre ott a blohbejegyzések szerkesztése és ott kb. a közepénél van azt hiszem... :D

      Törlés
    5. ha van kedved hozzá akkor nyugodtan :)) a címe: I can't stay away
      Jolvan köszönöm akkor megnézem hátha megtudom csinálni :D

      Törlés
  2. látom sikerült :D elküldtem az e-mail cimedre a képet... majd irj:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen megtaláltam :D köszi szépen!
      rendben meg is nézem :D Köszönöm szépen ^^

      Törlés
    2. igen megkaptam és vissza is írtam neked :)))

      Törlés
  3. Ha érdekel a Fifty shades: http://dorothy-kincseim.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    még csak most figyeltem fel, a "segítség" feliratra ... ezer bocs, de nincs elég időm, pedig szívesen olvasnám a blogod, de egyenlőre most nem jön össze :/
    a fejléc készítés nem az erősségem, ez látszik a blogjaimon is xD szóval arról nem nyilatkozom, a vélemények meg vannak, akkor a chat? :D
    http://www.cbox.ws/getone.php
    kattolj a linkre és ott állítsd be, hogy milyen chatet szeretnél, ha végeztél aszem kapsz egy linket, azt kell aa blogod "elrendezés" topicjában egy szöveges modul hozzáadásával beilleszteni ... :D ha segítség kell, írj az egyik blogom vagy a
    zsofi95@upcmail.hu -ra :)
    puszi<3
    xoxoxoxo

    VálaszTörlés
  5. szija. természetesen akinek nincs ideje, nem is szeretném, ha ilyesmire szánná azt a keveset is :) csak egy felvetés volt, ha valaki tudna nekem ebbe segíteni azt szívesen kitenném, de mint látod eddig semmi nem újult :)) majd hamarosan, ha nekem is egy kicsit több időm lesz :)
    uh köszönöm szépen ez sokat segít most nekem :))) ha valami gond van, majd írni fogok :D puszi

    VálaszTörlés