Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. szeptember 2., vasárnap

szisztok helyzetjelentés :D

Na sziasztok! Nem kezdek el mentegetőzni, hogy nem jött friss, szerintem azt már mindenki unja. Nem jött sajnos, próbálok visszazökkenni, lehet, hogy pont az iskola kell ahhoz, hogy visszameneküljek az írásba. :) Ma van az utolsó szabadság, holnaptól kezdődik a pokol aztán meglátjuk :) Mindenesetre már elkezdtem írni, talán belelendülök és akkor feltudom majd rakni. 

Ha valakit érdekel felraktam a saját történetem első fejezetének második felét, remélem páran benéztek és kommiztok nekem :) apropó azt a pipás dolgot, hogy kell megcsinálni? Tud nekem valaki segíteni benne??

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése