Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. október 8., hétfő

bevezető-részlet

egy kis részlet a távoli- vagy nem túl távoli fejezetből :D


"Nyugodt, félmosollyal az arcomon hunytam le szemeimet, élvezve a meztelen vállamon nyugvó kezek érintését, és az ajkak cirógatását. Edward egyik keze a derekamnál fogva ölelt magához, erősen, magabiztosan szorított, mint, aki soha nem akar elengedni. Háborgó lelkem, ebben a pillanatban csillapodott, és nem akartam szabadulni ettől. Boldog voltam, hogy annak a vámpírnak vagyok a karjaiban, akit teljes szívemből szeretek. Nem akartam gondolni a jövőre, csak élni akartam a pillanatnak.
Aztán halkan, suttogva, szenvedélyes hangon megszólalt.
-Hozzám jössz Bella?
Megdermedtem, és vontatottan hátrafordultam, hogy az izzó, arany szemekbe nézzek. Ajkaim elnyíltak, de gombóc szorult a torkomba, és nem jött ki rajta hang. Az idill megszűnt és ezernyi gondolat tódult fejembe ismét. "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése