Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. augusztus 28., kedd

komment és friss?!

Sírógörccsel kérlek titeket, hogy nézzetek be és komizzatok, vagy akármi :( Nagyon szomorú vagyok, semmi jelzést nem kaptam... (jah és aki a negatív cikkre klikkelt, legalább indokold már meg, hogy mi a rossz benne! Oké értem, közvélemény-kutatás, de ha rossz, akkor segíts már benne, hogy mi. Egy klikkelésből marha sokat értek.) Igen, nem véleményt vagy kommentet, de volt aki arra szavazott, hogy jobb, ha pihentetem az írást, mert egyre rosszabb vagyok. Lehet, hogy így van?! Nem tudom, MERT LESZARJÁTOK! bocs a kifejezésért xD tudom, tudom, régen hoztam már frisst itt, amit sajnálok, de látjátok, mivel titeket se érdekel, ami nem ehhez kapcsolódik, úgy az én hangulatom is a béka feneke alatt van, tehát semmi kedvem vagy energiám írni. Ötleteim lennének, simán írnék, de már lassan úgy vagyok vele, hogy mi a francnak?? Olvassa egyáltalán még valaki? Érdekel még valakit? Tudom, sokan inkább a Twilight témájú dolgokat szeretitek, én viszont már kezdek beleunni. Így meg főleg...

http://elerhetetlenszerelem.blogspot.hu/

Itt az oldal, ha érdekel egyáltalán valakit. Ha nem, akkor törölni is fogom, semmi értelme nincs. Majd a magam örömére írogatok mindent. Egyébként is magamnak kezdek írni, de azért szeretnék pár visszajelzést, hogy mi a hiba. Ha nem kapuk építő jellegű kritikát, akkor nem fogok fejlődni. (üzenem ezt a fentinek)
Na sziasztok, csak ennyit akartam. Lehet, hogy be is fejezem ezt az egészet, és csak is kommentelő leszek azoknál, akiknek még sikerül írniuk. Na pá ^^ (egyébként bocsánat a kirohanásomért, tisztelet a kivételnek, akiket talán érdekel még valamennyire ez az egész)

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    :/ Ne legyél szomorú :( Engem speciel nem nagyon érdekelnek a saját történetek... :/ A ficeket olvasgatom a többi nem nagyon vonz... Sajnálom hogy nem tudok valami pozitív löketet adni vagy valami :( De remélem hogy tudod hogy az eddig ficeid amiket olvastam nagyon tényleg nagyon tetszettek és tetszenek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szija. akit nem érdekel, az nem gond, azt elhiszem és nem is csinálok belőle nagy ügyet. viszont nem hiszem el, hogy ebből a jó pár emberből, aki azért olvasgat egyiknek se tetszene a saját történet. de köszönöm szépen örülök neki azért, hogy azok az emberek akiket érdekel azért valamennyire a blog sorsa, az legalább ír, hogy mi a szitu és ezt értékelem :)))
      Köszönöm, hát remélem is hogy nem okoztam és nem is fogok továbbra sem csalódást okozni :)

      Törlés
  2. Szia!
    Engem is jobban érdekel a Twilightos fanfic mint a saját történetes bár azokból is szoktam olvasni néhányat de csak ritkán :(
    De ennek a törinek nagyon várom a folytatását és remélem befejezed mert nagyon szeretem :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Szerintem nem azért írt negatív kritikát,mert úgy is gondolja,csak ugye az h nem jön be vkinek a saját töri azt nem tudta választani mint lehetőséget (itt a szavazásra gondoltam).

    Én spec a mostani törinek szeretném a folytatását olvasni és én addig el se kezdek újat,mert nem sok értelme lenne. Lehet más is így van vele.

    Remélem azért tudtam segíteni.
    Szia.
    Anita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen ebbe lehet valami, hogy előbb ezt akarjátok végig olvasni aztán mást, de hát az ember egyszerre több történetet is olvas, így blog formában, hisz ami még nem befejezett azoknál nem mindennap kerül fel friss :S

      Törlés