Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. augusztus 15., szerda

Díj ^^ még nem kaptam :D




Bessie-től ^^ Nagyon szépen köszönöm :))


A szabályokról:


  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni
  • 11 kérdést feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

11 dolog rólam:

Nagyon édesszájú vagyok, imádom a krémes sütiket.Nem hiszek a szerelemben, számomra ez csak egy relatív dolog. Csupán egy olyan ember iránt érzem ezt a dolgot, akit jobban szeretek, mint mást és más viszonyba vagyok vele, mint a barátaimmal.Legnagyobb vágyam, hogy híres újságíró legyek valamilyen magazinnál és tanácsokat adhassak másoknak. E mellett pedig sikerüljön kiadnom könyveket, amiket én írtam. A munkám lényegtelen, de ilyesmihez kapcsolódjon.
Nem tervezek gyereket, örökbe szeretnék fogadni. Nagyon sajnálom azokat a gyerekeket, akik árvaházban vannak, én inkább megmentem őket. Jobban sajnálom őket, mintsem legyen egy sajátom. és nem mellesleg bármennyire is a legnagyobb csoda a világon, akkor is kockázatos. És ha meghalok? Senkire nem hárítanám ezt a feladatot, hogy én elpatkolok aztán az esetleges férjemre hagyom a gyereket.(sokat néztem Ben Effleck - Apja lánya)
Úgy érzem tényleg van valami problémám, és tényleg orvosi segítségre szorulnék néha. Be kéne költöznöm egy intézetbe.
Alig várom, hogy elköltözzek itthonról. Jó a kapcsolatom a szüleimmel, testvéremmel, de azért nem túlzok el semmit. Szeretem, tisztelem őket, de sok bántást kaptam már tőlük, így minél messzebb akarok menni tőlük.
Legnagyobb félelmem,hogy a kutyusom, és az apukám meghal. Ezenkívül, hogy amikor intim kapcsolatba kerülök egy pasival, akkor ő undorodva felpattan, mert irtózik a testemtől.
Alig várom, hogy végre autó jogosítványom lehessen, és végre kocsit vezethessek.
Nagyon nem szeretem a hálátlan embereket.
Ha nem lenne olyan (bocsánat a kifejezésért) geci nehéz letenni egy orvosi diplomát, és nem lenne olyan nagyon nehéz letenni egy pszichológusi diplomát, akkor az lennék. Szeretnék segíteni az olyan érzelmi sérülteken, mint ahogy én voltam.
Szeretném, ha az emberek sokkal jobban értékelnének és sokkal több mindent mutatnának. Én sok mindenkiért sok mindent megteszek, ezt a viszonzást azonban nem kapom vissza.

Bessie kérdései:


  1. Boldog vagy? Voltam már sokkal jobb állapotomban, de nálam mindig változik ez. Valamikor ok nélkül vagyok boldog, és apróságokkal is nagy örömet lehet nekem szerezni. :)
  2. Szeretnél-e örök életet, miért igen és miért nem? Akárcsak Bella én is azt vallom, ha van kivel megosztani, és nem magányos vagy, akkor igen van értelme és akkor szeretnék. De nekünk csak ennyi adatott meg, az örökléthez képest csak pár évtized, valakinek ennyi se. Bár hiszek a lélekvándorlásban, még is azt hiszem, mindenki csak egy esélyt kap. Egy élet áll rendelkezésünkre, hogy bebizonyítsuk, kik vagyunk és miért jöttünk világra. Az öröklét erre nem jó megoldás. Úgy gondolom, hogy egy esélyünk van bizonyítani, és nem öröklétben élni. (nehéz megfogalmaznom az álláspontomat, aki értette annak grat) :D
  3. Mit szeretnél elérni az életben? Mit szeretnék? Nagy terveim nincsenek, spontán vagyok. "Mindig lesz valahogy. " Az sors majd eldönti, mit akar velem. Lehet, hogy mi írjuk a sorsunkat, de a gondolataink és a döntéseinket az vezérli :)
  4. Kedvenc film, könyv? Nálam mindig változik. Ami könyvet eddig olvastam, az mindegyik tetszett, mert csak is olyanba kezdek bele, ami passzol a stílusomhoz és tudom, hogy biztos tetszeni fog. Filmben szintén ilyen vagyok. Nem szeretem a csöpögős, nyálas romantikus filmeket (igaz, hogy a történeteim is néhol folyékonyak, de az más) inkább a horror, thriller, vígjáték, sci-fi, fantasztikus filmek :)
  5. Mi a véleményed a szőnyegről? Mit gondolsz róla? :D Nem szeretem xD sokkal jobban szeretem a parkettát, vagy padlólapot, vagy akármit, de a szőnyeget nem (pedig a szobámban az van). De szívesebben lennék egy olyan szobában, ahol szép, fa parketta van és rajta egy szőrmés, puha szőnyeg :)
  6. Mi a legfontosabb szerinted az életben? Nem tudom. A családom tőlem távol áll, nem értenek meg, menekülni akarok otthonról. A barátok szintén nem, rengetegbe csalódtam már, barát nélkül meglehet lenni. Párkapcsolat nuku, szóval a szerelem is kilőve. Jelen pillanatomban azt mondanám a siker. Ha a számodra legkedvesebb dologban - esetemben az írásban - sikeres vagy, akkor nincs semmi, ami az életben ennél jobb lenne. Amikor a mellkasod tele van büszkeséggel, amikor tudod, hogy na igen, ezt te csináltad, ezt te érted el, te küzdöttél ezért.
  7. Ha elutazhatnál bárhova a világon, hova mennél és kit vinnél magaddal? Tengerparthoz. ( az mindegy hol van) Semmi se lehet szebb élmény, amikor este, a holdfényben nézed a tengert, a csillagost eget, a szél belefúj a hajadba. :)) Kísérőm lehet akárki, de ha úgy akarom, akkor hagyjon magamra, hogy élvezhessem a látványt és a gondolataimba merülhessek xD
  8. Milyen dalokat szeretsz és melyik a kedvenced? Széles a skála, a rocktól kezdve akár Miley-t is meghallgatom, de kedvencem és legyőzhetetlen a Linkin Park(New Divide, What I've Done, Numb)!!!!
  9. Mi ihletet meg a blogodat illetően? Csak úgy beugrott minden, amikor nem is ezen gondolkoztam és amikor valakit elkap az ihlet, akkor szárnyal a fantáziája :)
  10. Mondj magadról 3 jó és 3 szerinted rossz tulajdonságot! Törődök másokkal,(a saját szemszögem) nem vagyok rossz szándékú,(ez így van, sokan nem így látják mert vakok) az életemet áldoznám a barátaimért. (számomra minden a kiskutyám, felőlem a világ felfordulhat, de ő hozzá senki ne merjen nyúlni :D!!!!!)Rossz: cigizés (bár ez csak szokás) lustaság, feledékenység, dühkitörések (és azt hiszem kezdek skizofrén lenni - és ez nem vicc)
  11. Mi segített a blogod címében? Honnan jött az ihlet? Történetenként változó a cím, ami mindig a történetemre legjellemzőbb tulajdonságra hivatkozik. Az ihlet mindig csak jön magától. Csupán játszadozok a gondolattal és amibe látok fantáziát, és tudom, hogy érdekesnek ígérkezik, amit meg is tudok írni, akkor belevágok :)

Akiknek küldöm:
Anna: http://vivika95-moonlight.blogspot.hu/
Mary Poppins:http://robsteenn.blogspot.hu/
Szasza:http://bellavolturi-cullen.blogspot.hu/
Rosalice:http://thecullens-rosalice.blogspot.hu/
Beky:http://bekyallp499.blogspot.hu/
Lizzyke:http://robsten-labyrinthofsecrets.blogspot.hu/
Devil:http://robandkrislove-dory.blogspot.hu/

(bocsi több nem jött össze, már sokaknak küldtek :) utólagos elnézést azoktól is, akik már kaptak és én is küldtem :( :)))

A kérdéseim:
1.Mi volt a legjobb dolog eddig az életedben?
2. Mi volt a legeslegrosszabb élményed eddig?
3.Mi a legnagyobb félelmed?
4. Mit gondolsz a pszichés emberekről?
5. Mi vett rá, hogy írni kezdj?
6. Ha a nagyszájú ellenséged száját bekötnék, és lehetőséged lenne beszélni, mit mondanál neki?
7. Ha mindenható volnál, mi lenne az első intézkedésed?
8. Angyal vagy ördög lennél inkább? Miért?
9. Ha dühös vagy, milyen zenét hallgatsz meg leginkább akkor, vagy mivel vezeted le a feszültséget?
10. Mi a kedvenc sportod?
11. Változtatnál bármin is, amit eddig elértél?


1 megjegyzés: