Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. augusztus 23., csütörtök

Tudom, tudom...

Tudom, tudom már megint nem frissel jöttem nektek. Jelenleg nem azon dolgozom, (pedig kéne) amit igazából nagyon sajnálok :S Elhanyagoltam most ezt a történetet, igyekszem visszazökkeni :)
Ööö egyébként kinek hogy tetszett Az utolsó mohikán?? Véleményeket kérek szépen :D (persze csak, aki látta) kérdés! Oké, annyira nem zavar, hogy nem tegezik egymást a szerelmesek, de... és most jön a lényeg... amikor kicsit elbújva csókolóznak, akkor Cora miért olyan kétségbeeset?? Az utolsó egy-két napban biztos láttam már a filmet, úgy tízszer és nem untam még mindig meg. Próbálok minden picike részletre figyelni, ugyanis szeretnék írni egy kis novellát. Nekem Cora és Nathaniel a kedvencem és zavart, hogy annyira nem bontogatta ki a film szerelmüket, így én novellában megtenném, persze csak is a filmet követve. Ezért minden egyes apró dologra fel kéne hívni a figyelmemet :) Ehhez egy kis segítségre lenne szükségem, ha nem nagy gond, és írjatok bármilyen dolgot, ami a filmmel kapcsolatos :)
Nagyon sajnálom, hogy már jó ideje nem frissel érkezem,hanem mással, (minden más baromsággal) próbálok ráhangolódni, de most nagyon nem ott jár a fejem. Kezdek kiakadni, hogy közeledik az utolsó évem a középsuliba, mindjárt érettségi, plusz már maga az iskolától hányingert kapok, szóval kezdek bedepizni hogy csak másfél hét van kb a nyárból xD Plusz, mint mondtam ez a film most olyan szinten megragadott, hogy képtelen vagyok elszakadni tőle ^^ 
Jah, még valami!!! A vízeséses/barlangos résznél, nagyon értelmetlen a szinkron, vagyis szerintem az. Hát Cora azt magyarázza, hogy menjen el, és mentse az életét, erre a hapsi meg elkezd vele kiabálni, hogy elmegy. Hát nem azt magyarázza a csaj??? Vagy én vagyok hülye, vagy a magyar fordítással vannak gondok xD
Na, van pár lélek, aki tudna nekem segíteni ebben?? :$

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése