Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2012. augusztus 20., hétfő

Szisztok!! :))

Nos, több kérdésem is lenne most hozzátok :)
Az egyik, hogy valaki esetleg nem tudná nekem megszerezni ezt? : James Fenimore Cooper - Az utolsó mohikán? És nem találtam sehol, ahol le tudnám tölteni, gondoltam vannak nálam sokkal okosabbak xD Nekem az a verzió kéne, amit meg is filmesítettek 1992-ben :) Nekem nagyon tetszik a film és érdekelne, hogy vajon a könyv is ugyanolyan jó-e. (bár nem fogom tagadni, hogy főképp a romantikus szálakra vagyok kíváncsi, könyvben azért jobban kibontakozik, mint egy filmben :) lásd: Alkonyat xD
A másik dolog, pedig az lenne, hogy szeretnétek-e, ha befejeztem a saját történetem első fejezetét, hogy nyissak neki egy másik blogot és felrakjam?                                                                                                                                                                                                                                                                                             

4 megjegyzés:

  1. Szia.
    Nekem meg van a könyv.
    Ha adsz egy email címet, szívesen elküldöm. :)

    VálaszTörlés
  2. szija :) uhh nagyon szépen köszönöm ^^ erre küldheted: xenike1026@freemail.hu
    és neked hogy tetszett? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.
      Nagyon szívesen.
      Már el is küldtem, remélem átment. :)

      Törlés
    2. Nagyon szépen köszönöm, nagyon nagyon hálás vagyok érte :)))

      Törlés