Tájékoztatás!

A blogon eddig több befejezett történet is található. A Bűvölet és az I can't stay away nincsen befejezve.
Nagyon köszönöm a hűséges komizóknak és a rendszeres olvasóknak, akik által már idáig is eljutottam!

2011. szeptember 14., szerda

Reflektor

Pasi: Megjelent az Alkonyat negyedik részének új hosszabbított változata és még Edwardnak is gyereke lesz. Újra feltűnnek a vérfarkasok és a vámpírok, és újra megjelennek a vásznon Robert Pattinson, Kristen Stewart és Taylor Lautner. (lement pár kép a trailerből) Pasi megszólal: NYUGTASSANAK MEG, HOGY EGYSZER VÉGE LESZ AZ ALKONYATNAK!!! xDDDDD ezen akkorát szakadtam xD bár nagyon szeretem a filmeket, de néhány rajongó már túlzásba esik és nem is csodálom, hogy az emberek kiakadnak néhányon :D

2 megjegyzés:

  1. nekem ez a trailer most nem tetszet..mm nem tudom a filmet se várom már annyira..régi Edwardot akarok régi Alice-t az összes vámpír megváltozott Bella meg semmit se változott na ez akkor most hogy van?? meg olyan gyorsak voltak a vágások h mire felfoghattam volna h mi van el is tűnt és nem jött be..:/

    VálaszTörlés
  2. nos igen, nekem is elég sokszor végig kellett néznem meg folyton lestoppoltam h megtudjam nézni xD de biztosan ebben is lesznek egyébként változtatások, nem lesz olyan, mint a könyv és ezt mindegyik filmnél elbaszták :/ a filmet egyébként én már várom nagyon, de félek h csalódni fogok, bár remélem h jobb lesz bár sok helyen azt olvastam, h ebben sokkal több lesz a romantika, az érzelmek és így lehet h jobb lesz, de nem tudom :/ ezért várom h végre nyilatkozhassak a dologról :D:D

    VálaszTörlés